Info před časovkami v Klatovech – bodování, parkování a trať

Jenda  Malát:

„Soukromé parkoviště je domluvené jen pro vozy co jim neucházejí provozní kapaliny. Těm co tečou budou parkovat v areálu AChP. Co mají naftu ať parkujou někde u Přeštic. 🙂 Bude-li volny průjezd podnikem se dovím zítra. “

 

Kamil  Ackerman:

Družstva:  4-člená, vždy z jednoho balíku (pozor příchozí nemohou startovat v družstvu ŠUAC !, mohou si  složit  vlastní  družstvo, které ale  neboduje), počítá se čas třetího v cíli. Týmy s dostatkem jezdců na soupisce utvoří družstvo v rámci týmu, ostatní mohou doplnit někým v rámci jednoho balíku.

Bodování: Časovka jednotlivců pouze do jednotlivců, časovka družstev pouze do družstev. Bodování časovky  družstev – body se  přidělují  systémem  všichni STARTUJÍCÍ členové družstva stejné  body  podle  času  3tího  v  cíli, do  jednoho  teamu  max. 3 x  body  za  umístění. tzn. první 150 + 150 + 150, druzí 3 x 145, třetí  3 x 141 atd.  (nastupuje zde  pravidlo, podle kterého se  počítají  ze  závodu  3  nejlepší  výsledky).

 

Richard  Loebl:

„Od otočky před Petrovičkama až do Klatov je „voňafka“ zvláště to „oraniště“ před letištěm je minulostí. V Měcholupech je nový most, takže trošku horší je to jen v Předslavi. A jinak jsem zvědav kdo v Točníku pojede dál doleva po hlavní, protože tam křižovatka / odbočka je mírně předělaná a jakoby se tam nejede rovně.“